Vlak voor de feestdagen stuurden we het tweejaarlijkse Klant- en Medewerkertevredenheidsonderzoek (KTO en MTO) rond. Dit doen we om een beeld te krijgen van de algehele tevredenheid onder onze relaties en medewerkers, maar ook om concrete verbeterpunten te horen waar we aan kunnen gaan werken. En natuurlijk horen we ook graag wat er goed gaat!
Met de resultaten kunnen we niet anders dan heel tevreden zijn. Klanten geven aan Van den Broek een betrouwbare partner te vinden, met diensten van hoge kwaliteit. Ook wordt de manier waarop we meedenken in oplossingen genoemd. De klanten geven aan onze chauffeurs zeer correct en representatief te vinden, en roemen bovendien het feit dat ze de klant specifieke wensen en verplichtingen uitstekend in de vingers hebben. 61% Van de ontvangers van het KTO stuurde een ingevulde enquête terug. Het gemiddelde rapportcijfer dat de klanten ons geven? Een dikke 8,5!
Het MTO wordt doorgaans door veel collega’s ingevuld. Ook nu mochten we een geweldige respons van 85% noteren! Goed om te lezen dat onze medewerkers in groten getale aangeven positief over de organisatie te praten, tevreden te zijn met de werkzaamheden en zich gehoord voelen door collega’s van andere afdelingen. Noemenswaardig is ook dat de communicatie tussen de verschillende afdelingen veel beter beoordeeld wordt dan bij het vorige MTO, twee jaar geleden. Super om te zien dat de opvolging die we daaraan gegeven hebben dus ook zijn vruchten afwerpt. Ook door de medewerkers is een rapportcijfer gegeven op basis van algemene tevredenheid: een 8,1!
Wat een mooie resultaten. Als er, naar aanleiding van het KTO of MTO, nog vragen zijn dan kunnen deze uiteraard altijd gesteld worden.